FAQ
Pytania?

Poniżej znajdziesz odpowiedzi na te najczęściej zadawane.


  • Gdzie można kupić bieliznę CHANGE Lingerie w sklepach stacjonarnych?
    Jeżeli chcesz dokonać zakupu bielizny CHANGE Lingerie w sklepie stacjonarnym, to prosimy przejdź do zakładki SALONY lub OUTLETY, gdzie znajdują się adresy naszych sklepów. 

  • Czy mogę zmienić zamówienie lub zrezygnować z niego?
    Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane jak najbardziej możesz dokonać zmian lub zrezygnować z niego, w tym celu skontaktuj się z nami mailowo. Więcej informacji odnośnie rezygnacji z zakupu otrzymasz tutaj.
  • Jak mogę użyć kodu promocyjnego?
    W pierwszej kolejności wrzuć produkty do koszyka, a następnie pod listą wybranych produktów zaznacz opcję Mam kupon rabatowy. Pojawi się okienko, w którym możesz wpisać swój kod rabatowy.

  • Mój kod rabatowy nie działa, co mam zrobić?
    Sprawdź czy data ważności kuponu jest aktualna, a także czy produkty i ich liczba spełniają wymogi kuponu rabatowego. Zniżka nie zadziała na produkty
    w cenie promocyjnej np. z wyprzedaży, a także na jeden produkt jeśli dana oferta dotyczy np. zakupu min. 2 sztuk. Jeśli warunki zostały spełnione, a mimo to rabat nie został uwzględniony skontaktuj się z nami.

  • Zamówiony produkt nie jest zgodny z moim zamówieniem, co w tej sytuacji mam zrobić?
    Najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Prosimy napisz do nas, a nasza obsługa zajmie się wymianą na właściwy produkt nieodpłatnie.

  • W moim zamówieniu brakuje produktu, dlaczego?
    Przepraszamy za zaistniałą pomyłkę skontaktuj się z nami, zajmiemy się wyjaśnieniem sytuacji. Problem zostanie niezwłocznie rozwiązany.

  • Chcę podać adres dostawy za granicą, czy to możliwe?
    Nasz sklep internetowy obsługuje klientów zamieszkałych w Polsce.

  • Produkty, które mnie interesują są obecnie niedostępne w moim rozmiarze, kiedy mogę się spodziewać dostawy?
    Jeśli produkt w poszukiwanym rozmiarze jest obecnie niedostępny skorzystaj
    z opcji Powiadom o dostępności, dzięki temu na Twój adres e-mail zostanie wysłana informacja, gdy pojawi się ponownie na naszym magazynie.
    W przypadku modeli z kolekcji bazowej rozmiary uzupełniają się zazwyczaj raz
    w tygodniu. Natomiast bielizna z kolekcji sezonowej ma ograniczoną dostępność
    i w związku z tym nie jesteśmy w stanie zagwarantować uzupełnienia się pełnej rozmiarówki.

  • Czy mogę zapłacić za pomocą karty podarunkowej?
    Niestety obecnie w naszym sklepie internetowym nie możliwości dokonania zapłaty za pomocą karty podarunkowej oraz vouchera nabytego w sklepie stacjonarnym.
  • Zamówienie do mnie nie dotarło, mimo statusu paczki - doręczono.
    Co mogę zrobić? 
    Skontaktuj się z nami mailowo, ustalimy z przewoźnikiem informacje na temat dostarczenia Twojej przesyłki.

  • Co mam zrobić, gdy w przesyłce brakowało karty zwrotu lub dokumentu zakupu?
    Przepraszamy za zaistniałą sytuację, skontaktuj się z nami mailowo w celu wydania duplikatu dokumentu zakupu lub karty zwrotu.
  • Co mam zrobić w przypadku zakupu bielizny z wadą?
    Pomimo tego, że nasza bielizna przechodzi podwójną kontrolę jakości i staramy się dostarczać bieliznę o najwyższej jakości, może się jednak zdarzyć, że do sprzedaży trafi produkt z wadą. Jeżeli produkt okazał się wadliwy prosimy o kontakt lub wypełnij zgłoszenie reklamacyjne. 
  • Jak prać bieliznę?
    Na metkach naszej bielizny znajdziesz oznaczenia dotyczące wymaganej temperatury prania i prasowania. Prosimy o przestrzeganie tych zaleceń.
  • Czy cena wyświetlana przy danej pozycji obejmuje opłatę za dostawę?
    Nie, cena wyświetlana obok towaru określa jego wartość. Opłata za dostawę doliczana jest do całego zamówienia. Szczegółowa tabela opłat znajduje się 
    w zakładce Koszty wysyłki.

  • Nie otrzymałem emailowego potwierdzenia złożonego zamówienia?
    W tym przypadku upewnij się czy wiadomość nie trafiła do skrzynki SPAMU, jeśli nie to konieczne skontaktuj się z nami drogą mailową przez formularz kontaktowy. Po sprawdzeniu czy zamówienie zostało złożone poprawnie potwierdzimy jego realizację.

  • Jak jest zapakowana przesyłka? 
    Zamówione produkty są wysyłane z kartonowym pudełku (biustonosze formowane termicznie typu seamless) lub kopercie bąbelkowej, oklejone taśmą
    z logo firmowym. 

  • Dlaczego po złożeniu zamówienia dostałem informację, że zamówiona bielizna jest niedostępna?
    Stale uwiarygodniamy, uaktualniamy listę towarów dostępnych. Niestety może się zdarzyć, że produkt w rozmiarze, który został włożony do koszyka nie jest już dostępny np. w przypadku wyprzedaży towarów, które można zakupić u nas
    w cenie promocyjnej.

  • Jestem zainteresowany sprzedażą bielizny CHANGE Lingerie. Jakie kroki mam podjąć?
    Informacje na ten temat znajdziesz tutaj.

  • Masz więcej pytań odnośnie naszej bielizny czy właściwie dobranego  rozmiaru?
    Zapraszamy do Poradnika CHANGE  lub do bezpośredniego kontaktu z nami
    na adres e-mail: sklep@changepoland.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl