Reklamacje

Twój towar uległ uszkodzeniu?
Nie martw się!


1. Wypełnij formularz reklamacyjny.

2. Towar wraz z wypełnionym formularzem odeślij
    na adres:

    CHANGE Lingerie – C.H. Port Łódź
    Pabianicka 245
    93-457 Łódź

    Ponieważ czasem zdarza się, że paczki w trakcie
    transportu ulegają zaginięciu, aby uniknąć
    ewentualnych nieporozumień zachowaj dowód
    nadania przesyłki.

3. Reklamację rozpatrzymy w ciągu 14 dni od
    daty otrzymania przez nas paczki. Pamiętaj, aby
    sprawdzić swoją pocztę e-mail.

 

 

Uprzejmie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do za pobraniem oraz do paczkomatów. Nie ma możliwości osobistego dostarczenia reklamacji.

Zapoznaj się również ze prawami reklamującego,
informacje na ten temat znajdziesz poniżej.

 

Masz dodatkowe pytania?
Napisz do nas sklep@changepoland.com.


 

 

 

 

Prawa reklamującego:

1. Jeżeli towar konsumpcyjny jest niezgodny z umową, kupujący może zażądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów.

2. Jeżeli kupujący z w/w przyczyn nie może żądać naprawy ani wymiany albo jeżeli sprzedawca nie zdoła uczynić zadość takiemu żądaniu w odpowiednim czasie lub gdy naprawa lub wymiana narażałaby kupującego na znaczne niedogodności, ma on prawo domagać się stosownego obniżenia ceny albo odstąpić od umowy.

3. Od umowy nie można odstąpić, gdy niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową jest nieistotna.

4. Kupujący traci uprawnienia przewidziane
w art. 8 Dz.U.02.141.1176, jeżeli przed upływem roku
od stwierdzenia niezgodności towaru konsumpcyjnego
z umową nie zawiadomi o tym sprzedawcy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia przed jego upływem.

5. Jeżeli sprzedawca nie ustosunkował się w terminie do 14 dni do żądania, które otrzymał od kupującego, uważa się że uznał je za uzasadnione.

6. Zgodnie z ustawą o sprzedaży konsumenckiej od decyzji Sprzedawcy o sposobie rozpatrzenia reklamacji odwołanie/wniosek o ponowne rozpatrzenie nie przysługuje. Klient jest uprawniony do dochodzenia swych praw na drodze sądowej.

 

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl